Kaiken sekavuuden jälkeen minun on aika myöntää tappioni. Koko iltapäivän (6 1/2 tuntia) olen pohtinut tätä ongelmaa ja kokeillut jokaista neuvoa, jonka olen saanut. Viimeisin tilannehan oli, että Daletonin poistettuani tallentamani Corbettit olivat kadonneet uudelleen. Nyt vain jokainen heistä oli hukassa, vaikka he vasta olivatkin kansioissani tallessa. Turvauduinpa siis neljän aikaan tekemiini varmuuskopioihin.

Avasin varmuuskopioni The Sims 2-kansion ja sieltä löytyi vain muutama hassu kansio: Downloads, Neighborhoods, SC4 Terrains, Storytelling, Thumbnails, zCEP-EXTRA. Voitteko kuvitella? Kaiken tekemäni jälkeen varmuuskopioni olivat epäonnistuneet! Voitte vain kuvitella ilmeeni, kun tajusin asian. Raivosin ensin 10 minuuttia ja rauhoituttuani palasin tänne kymmenennen kerran päivittämään kuulumisiani.

Niin. Eipä tässä paljon ole sanomista. Jos vain voisin jotenkin tuoda Corbettit takaisin, tekisin sen. Kaikkeni olen yrittänyt, mutta ei. Pakkohan se on myöntää tappio ja jatkaa eteenpäin. Ketuttaa ja vi****** aivan vietävästi, enkä juuri nyt ole oikealla tuulella lukeakseni kommentteja siitä, miten olen jo kolmannen kerran keskeyttänyt Legacyn pitämisen ja, miten olen niin surkea tässä. Uskon ja toivon, että te lukijat ja muiden tarinoiden kirjoittajat otatte asian paremmin kuin minä.

Olen jotenkin kierosti koukuttunut tarinan kirjoittamiseen kuvien pohjalta, joten en usko että tämä oli viimeinen kerta kun minusta kuulette. Olenhan noussut tuhkasta jo kahdesti ennen tätä tapaturmaa, joten ette pääse minusta vielä eroon. (;

En nyt rupea kirjoittamaan mitään itkuista jäähyväispuhetta, mutta tämä yritys jäi nyt tähän. Ehkä minun ei vain ole tarkoitus selvitä lc:stä. Ehkä sitä ei vain ollut tarkoitettu tapahtumaan. Ken tietää. Kysykää siltä. :D

Kiitos ja kumarrus!